Meet Iris
Meet & greet cabin crew
Iris
Concept provider, art director, brand strategist
Piloot Iris brengt meer dan zestien jaar ervaring in reclameagentschappen aan boord als concept provider en art director. Een creatieve geest met een grote passie voor psychologie en strategie. Haar talent? Strategische merkidentiteit, communicatieconcepten en campagnes bedenken én bewaken.
Werkte reeds voor o.a.: Campina, AkzoNobel (Levis), Arvesta, Liefmans, Hoegaarden, Cora, Pepsi, Worldline, ExxonMobil, VTM, BIVV, La Lorraine, Alcon, Proximus, Unilever, Samsonite, Alcon,
Aubel, Bank Van Breda, Jules Destrooper,…
​
Awards:
-
Bronze - Best integrated / Best of Activation Award > Levis (there)
-
Silver - Brand building / Best of Activation Award > Levis (there)
-
Cuckoo Award for Best Business to Consumer Campaign > Levis (there)
-
Best Targeted - Shortlist Cuckoo Award > Levis (there)
-
Best Direct Mail - Shortlist Cuckoo Award > Levis (there)
-
Best Creative - Shortlist Cuckoo Award > Levis (there)
-
Best integrated use of digital media – Silver Amma award > Joyvalle (there)