Meet Saartje
Meet & greet cabin crew
Saartje Vanderstukken
Client service director, brand strategist, business strategist
Piloot Saartje nam met haar diploma marketingcommunicatie een hoge vlucht bij creatieve marketing- en media-agencies. Daar legde ze zich toe op strategische communicatie, media en het coördineren van projecten. Saartje heeft de skills om jouw merk stevig in de markt te zetten, maar ook om jouw teams te motiveren en jouw bedrijfsprocessen te optimaliseren.
Werkte reeds voor o.a.: VTM GO, VRT 1, VRT CANVAS, Ketnet,
De Hoorn, Vector Bross, TCR International, Recupel, Mooimakers,
Ardennes étape, Mensura, KBC, Bolero, Cera, Stad Antwerpen, Bright Plus,
Brouwerij Haacht, Campina, Jules Destrooper, AkzoNobel (Levis), ...
​
​
Awards:
• Golden Effie award - Bolero Digital campaign (Kunstmaan)
• Bronze Best Of Activation Award - KBC (Kunstmaan)
• Bronze Effie Award - Bolero
(Kunstmaan)
• Cuckoo Award - Best Business to consumer - Levis (There)
• Bronze Best of Activation Award - Levis
(There)
• Silver Best of Activation Award - Brand building - Levis (There)