top of page
5758d9123660925.620cd86ed8061.jpg

vector bross

In 2020 werd het leven plots stilgelegd. 

Maar daar had vector bross geen last van. Het werd één van hun drukste jaren ooit. Wat ervoor zorgde

dat het bedrijf een groei in kruissnelheid doormaakte. 

 

vector bross zou bijna 20 jaar worden. Steven (oprichter en CEO bij vector bross) botste tegen enkele heikele punten binnen zijn bedrijf. Het team groeide snel, het bedrijf werd groter. vector bross was lang niet meer een start up of een klein bedrijf binnen de markt. Steven was zich ervan bewust dat zijn bedrijf en de groei die het doormaakte niet meer op één lijn stonden met zijn communicatie.  

 

Copter hielp hem met het definiëren van de situatie vanuit het helikopterzicht en het opstellen van een actieplan. Punt 1 op het actieplan: De merkstrategie van vector bross updaten in functie van een toekomstige rebranding.  Via een workshop stelden we gerichte vragen aan enkele mensen uit het team van vector bross.
Op die manier brachten we in kaart waar vector bross voor stond én waar het naar toe zou willen gaan in de toekomst.   

De positionering van het merk werd uitgewerkt op basis van een grondige concurrentieanalyse,
marktonderzoek, ... .  
We beschreven de kernwaarden van het merk. We gingen op zoek naar wat vector bross als bedrijf zo uniek maakt in de markt. Op basis schreven we hun propositie uit.  

 

Brandstrory:

We don’t build websites... We build relationships.

And we love it.

We believe in making long term relationships built on trust

with our own clients, the companies we work closely with.

We want to guide them in finding their online voice and heart

through simple but brilliant digital solutions. So they can

connect with their customers and build solid relationships.

We strongly believe in love at first... site.

 

Baseline:

vector bross = digital matchmakers

Copter stelde een creatieve briefing op voor de uitwerking van de visuele merkidentiteit.

Vector bross heeft zelf enkele design talenten aan boord. Vector bross ervoor om hun visuele merkidentiteit zelf te ontwikkelen. Copter bleef het hele traject begeleiden zodat de visuele merkidentiteit kort bleef aansluiten met de merkstrategie. 

 Merkstrategie 

 Visuele merkidentiteit 

THAT'S HOW WE FLY

Copter schuift graag mee aan tafel om marketingconcepten, mediacampagnes en communicatieplannen uit te werken die veel wind maken. Achter elk project schuilt een ervaren crew én een flinke portie strategisch denkwerk. We love it when a plan comes together!

BOOK YOUR COPTER FLIGHT

Marketingcampagnes en communicatieplannen die tot in de puntjes uitgewerkt moeten worden? Geniet van onze VIP-service en laat je begeleiden door onze professionele crew. Wij ontzorgen je volledig, zodat jij je kan focussen op jouw core business. Sit back & relax!

BOOK YOUR COPTER PILOT

Zoek je een merkstrateeg of brandingexpert voor een workshop? Tijdelijk op zoek naar versterking voor jouw marketingteam? Benieuwd naar ons strategisch media- en communicatieadvies? Je kan een beroep doen op onze beste Copter-piloten in een consultancy-formule. 

bottom of page